2009. január 27.

Vacsi + Vár és ... :)

Nagyon jól sikerült a vacsi!!! És utána a Vár (ott kérte meg a keze)... Persze a mensim miatt totál ki voltam akadva rá, mert 20 perccel később ért haza, és nem fogunk odaérni 6-ra, mert még Bendust is be kell adni Anyáékhoz... Autóban puffogtam, mindent a fejéhez vágtam, előjöttem megint a gyerek témával... Gondoltam, ha én mérges vagyok, bosszankodjon Ő is! Amikor odaértünk, megmondtam, hogy egész vacsi alatt a gyerekről fogok beszélni, hogy ne legyen Neki se jó, ha nekem se... Elég hülye vagyok, ha megvan, mi? Na, nem szólt semmit! Gondoltam is magamban, hogy én tuti kiakadtam volna, ha mondjuk azt hozza fel, hogy márpedig Ő elmegy síelni, amit én nagyon nem akartam. Vacsi alatt Ő hozta fel! Néztem is, mi baja?! Persze csak a negatív dolgokat sorolta: nem tudunk elmenni szórakozni, egy csepp nyugtunk nem lesz, stb. Hagytam... Kaja után már jó kedvem volt! Ha tele a hasam, ez van! Felmentünk a Várba, séta közben a szokásos téma. Bubu dícsérése, hogy milyen édes, aranyos, összepakol, nem lenne kupi két gyerekkel sem, hogy osztogatja a puszit, ha cuppogunk, stb. Álltunk fent, én fűztem az agyát, erre egyszer csak annyit hallok, hogy "Na jóóól van..." Persze osztottam azt észt közben, vhogy el is suhant a fülem mellett... 2 perc múlva leesett, hogy akart mondani vmit! Kérdeztem, mi volt az? "Túl sokat beszélsz, mint mindig!" "Na jóóóól van, legyen Baba!" Az én drága Férjem arra várt 2 napja, hogy a Várba menjünk, mert ott biztos nagyon örülnék a hírnek, hogy nem kell különféle fondorlatokat szüljek, hogy hogy legyen baba! A világ legboldogabb Felesége vagyok! Kérdeztem, hogy akkor nem ellenkezik, ha "babaidő" van??? Nem!!! Jajj, nagyon várom!!! Még kb 10 nap!!!

Persze történt ma még egy másik fontos dolog! :) Persze, hogy Bubával! Meg tudja mutatni a cicát a kedvenc könyvében! Olyan édes, tök zavarban van, ha kérdezem, "hol a cica?" Tépi a ruháját, csavarja a kis mancsát, és mosolyog! :)

Nincsenek megjegyzések: