2010. június 29.

25

16-án 25 éves lettem! Negyed évszázad!!! Szerintem rettentően sok! Legalábbis annak hangzik! És hogy ennyinek érzem-e magam? NEM! Olyan 20-22-nek! :D De ha Anyát kérdeznénk, biztos azt mondaná, inkább 12! :D

Nagyon jól telt az a nap! Délelőtt átjött Kriszta Csabival és Mátéval, később csatlakozott Dorka Bóbitával. Kora délután pedig megérkezett Apa!!! Nagyon vártam! Este elmentünk négyesben vacsizni, majd fagyizni! Oylan jó volt! Azért a MAnók gondoskodtak, hoyg ne menjen minden flottul! :) Emma abban a pillanatban, hogy lerakták Bendike innivalóját az asztalra, egy laza mozdulattal Bendusra borította az egészet! :D Pótgatya minek egy egyszerű vacsihoz? Még jó, hogy adtam Rá pelenkát, nehogy ne érjünk el a mosdóig, vagy kitalálja, hogy Ő márpedig a virágra akar pisilni... :D A vacsi nagyon ízletes volt, de szerintem nagyon kicsi adag, mert megettem a levest, és a főételt is! Emma szépen beburkolta az öszes répát a levesből! :) Mint mostanában mindig, persze hogy elfelejtettem magammal vinni a pelenkázótáskát... Bendike hozta a formáját... Haza, majd vissza a fagyizóba! Aki Fonyódon jár, és nagyon jó fagyit akar enni, annak ajánlom a Nosztalgia fagyizót!




2 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon-nagyon Boldog Szülinapot :)!!!

Anita írta...

Nagyon Boldog születésnapot!!!!!!Utólag