2008. december 22.

Fenyőfa

Apa már szabin van, úgyhogy tovább feküdtünk az ágyban!
Dédi ma megérkezett Nagyiékhoz, így rögtön "munkára" is fogtuk! De szívesen tette! Ki nem? A dédunokájára kellett vigyáznia! :) Mi addig elmentünk egy kicsit Apával megvenni a fenyőfát! Hát ez nem volt egyszerű feladat!

1. hely: kicsik voltak, senki nem jött oda hozzánk, hogy segíthetek?, milyet szeretnének? Na, innen elmentünk...


2. hely: találtunk egy fát, ami majdnem jó volt! 13ezerért... Becsomagolta a pasi, lefaragta a törzsét akkorára, hogy beleférjen a talpba! Fizetés... ugye van apró? Nincs! Szuper, akkor elmegyünk, veszünk vmit a boltban, felváltatjuk a pénzt... igen ám, de akkor... megláttuk a...


3. hely: kiszálltam az autóból, és megpillantottam A FÁT! Óriási volt, és terebélyes, fenyőfa formája volt, voltak alul hosszú ágai, felfelé egyre csúcsosabb lett! Körbenéztünk, de végül Őt vettük meg! Hogy volt-e lelkiismeret-furdalásunk a másik miatt? Egy kicsi! De hogy lehet ott hagyni az alkalmazottat egy fillér nélkül??? Ez meg 15 volt, és sokkal, de sokkal nagyobb, és szebb! Olyannyira nagy(3.20m), hogy jóóó pár centit (kb 30-at, és még mindig ferdült) le kellett fűrészelni a tetejéből!


Bubu közben bekakilt, pelust pedig elfelejtettem, kirakni Dédinek, úgyhogy pelus nélkül várt haza!


Apa beállította a fát a talpba, én meg elvittem Dédit Anyáékhoz!


(a papucs a Dédié...)

Nincsenek megjegyzések: