2008. december 15.

Visszaemlékezés...

1 éve ilyenkor mostam a hajam, és indultunk a kórházba... ELTELT EGY ÉV!!! Tegnap este már nosztalgiáztunk, hogy akkor kaptam meg a parancsot, hogy aznap este nem szülhetek, mert aki mozgott körülöttünk, ivott nálunk!
Este negyed 12-kor pedig drukkoltam, hogy kibírjon még 45 percet bent, hogy 16-án szülessen! Fájások közepette még tortát csináltam Tesómnak... De jó volt!!! Újra terhes akarok lenni!
Bár tegnap megtapasztaltam a "2 gyerekes anyuka egyedül a két kicsivel" helyzetet.... Káosz!!! Egyik jobbra, másik balra! Ha az egyik nyugton volt, a másik kipakolta mindenki táskáját, belebújt a cipőkbe... A pénztárcámat kiborította.... Áááááá! Ikreket nem szeretnék, azt hiszem!

Ma este megyünk fényképezkedni családilag, már nagyon várom! Remélem, mindenki fog örülni a képeknek Karácsonykor!

Nincsenek megjegyzések: