2009. augusztus 3.

Csütörtöki napunkat hirtelen felindulásból, Sülysápon kezdtük! Na jó, a maglódi Auchanban.

Nagyon jó volt Katáékat újra látni!!! Tüneményesek voltak együtt a kicsik, Roli is nagyon örült, hogy végre egy fiú is van! :) Délutáni alvás előtt pancsoltak egy jót a kádban, majd egy nagy szunya (Bendikének)! Kata addigra annyit mondogatta az Avonozást, hogy behódoltam Neki! :D Szóval akinek kell vmi, csak szóljon! :D Hogy menni fog-e, na ebben nem vagyok biztos, de vmit kell kezdenem magammal! Nem mintha unatkoznék Bendus mellett! :) Gicáék is átjöttek 5 körül! Velük is régen találkoztunk! Hogy milyen barnák!!! Kata sütött palacsintát... Nem mondom, hányszor ettem egy hét alatt! :) A napot a már jó ideje el kellett volna intéznem belgyógyásznál végeztem, addig Anyáéknál volt Bendus. Nagyon jót ettünk ott is, Anya ment Ildikével Balcsira, mi meg Apáért a városba!



Pénteken délután Juditéknál voltunk. Eszterék is itthon vannak! Nagyon jól éreztük magunkat, a gyerekek nagyon jól eljátszottak együtt! Hanka és Bendus olyanok, mintha tesók lennének, mindig tudták, hol a másik, vagy éppen a másik motorja! :) Apával az Árkádban találkoztunk. Este Bubu megkapta a meglepetését, amit Apa vett Neki! :) Haroldot! Azt a boldogságot, amit akkor volt az arcán! :) Szombaton fél 6 előtt egy kicsivel vmi kerregésre keltem! Andrist is felkeltettem, hogy mi ez?! Egy perc után rájöttünk, hogy Bendike Harolddal játszik! 3/4 óra múlva megunta, és aludt tovább! :)

Szombaton Budakeszin volt Bendu, mi meg elmentünk ebédelni, és shoppingolni egyet! Megint én maradtam ki... De majd 3-4 hónap múlva bepótoljuk, ha már vékonyabb leszek! :) Apa ebéd közben azt javasolta, menjünk el kettesben nyaralni vhova! Hát, örömmel mennék, csak sajog a szívem, ha arra gondolok, hogy egy hét Bubus nélkül!

Nincsenek megjegyzések: