2009. augusztus 31.

Horvátország 1.

Először is, szuper volt!!! Rég éreztem magam ennyire jól! Apa is! :)

Vasárnap délben indultunk Balcsira! Pont jó volt, mert Bendike elaludt a lefele úton, így nem volt hiszti, ahogy a balatoni utakon lenni szokott! :) Először Anyáéknál álltunk meg, meg kellett locsolnom a virágokat, majd Apához ugrottam fel, mert Ő vitte el a képeket kinyomtatni! (Ezer köszönet!!!) Végül ebédeltünk a Mc-ibe, és végre az M7-esen voltunk! :D
A délutánunk vásárlással telt, majd este beszélgettünk egy jót Anyáékkal.
Hétfőn reggel fél 10-kor indultunk, miután Bubus felébredt, és megcsináltam a szendvicseket! Hááát, nagyon fájó szívvel búcsúzkodtam Tőle, természetesen meg se tudtam szólalni, mert féltem, abban a pillanatban elsírom magam! :) Bendike nem akart elköszönni, mert a "Megyünk el Apával" egyenlő volt Neki azzal, hogy Ő is jön! Nagyi nélkül??? :)
Ja, az egész utunk azzal kezdődött, hogy NagyBendi észrevette, lejárt a jogsija... Mikor máskor?!
Első fontosabb város, ami mellett el kellett volna haladnunk, Cakovec volt! Természetesen mi bementünk, mert sehol nem volt kiírva a következő város felé mutató tábla, csak egy tök más irány... Persze egy jót civakodtunk, mert kb fél órát keringtünk abban a kicsi, nem túl szép városban! Majd át Szlovéniába, egy hosszú autópálya, és újra Horvátországban volt! Nem annyi idő alatt, mint az úttervező mondta, de leértünk! A szállásunkhoz rögtön odataláltunk! Nagyon jó szobát kaptunk! Vagyis ezt hittük elsőre! Szép, tágas szoba volt, hatalmas franciaággyal, kanapéval, két terasszal, egyik a tengerre nézett, a fürdőszobában nagy kád... De a szobáról majd később! Miután kipihentük az út fáradalmait, és strandoltunk (mondanom se kell, az első part, amit találtunk, meztelen bácsikkal volt tele :D), bementünk Umagba vacsizni! Találtunk egy nagyon hangulatos kis éttermet! Majd haza, és jött az éjszaka... Alig aludtam! Vmi egész éjjel zúgott! Bendi nem hallotta, mondta is, hogy mindenben a rosszat látom... Persze!!! Majd meg hallja Ő is... Ha meg aludtam, rémálmaim voltak Bendikével!
Aznap töltöttem a 7 hónapot! Olyna furcsa, tegnap teszteltem, és már nincs 10 hét hátra!!!
Kedden volt a 2.házassági évfordulónk, és 4 éves évfordulónk! :):):):)
Reggeli után, ami nagyon finom volt, a tengerparton kezdtük a napot! Homokos part volt, tele Bendikével körülbelül egyidős gyerekekkel, és kismamákkal! :) Nagyon sokszor eszünkbe jutott, hogy milyen jól érezné itt magát, de ez a nyaralás most Rólunk szólt! :)
Pancsi után nekivágtunk az aznapi utunknak: Porec, majd Rovinj! Itt majd folytatom, most mennem kell, mert nemsokára megyünk a fogorvoshoz! Még épp idejében, 12. hétig kellett volna elmennem! :D

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Nahat, leragom a kormom mig megtudom, mi zugott a szobatokban. :) Azt hittem, Bendivel voltatok, nahat, igazan irigykedem, jo lehetett kettesben! Puszi, Eszter es co.