2010. április 12.

Ahol abbahagytam...

...szétszórt voltam! Ez tetőzött abban, hogy délután átmentem Anyáért, elmentünk az Árkádba vásárolni, és a próbafülkében elhagytam a telefonom... :D Meglett!
Amíg mi shoppingoltunk, Dédi rendíthetetlenül állta a sarat Bendussal! :) Emma eközben nézelődött, veszekedett vmelyik csörgővel, vagy nézelődött! Sok szép ruhát és cipőt vettünk! :) Apa dolgozott, Papi meg csatlakozott hozzánk a végefelé! :) Nagyon jó kis délután/este volt!
(kifele jövet egy nem is tudom, milyen érzés fogott el! De rányomta az estére a hangulatomat. Papi intézte a parkolókártyát, amikor megpillantottam egy férfit az automata mellett. Megzuhant egy ember volt, pénzt kért... Fél másodperc alatt felismertem! Egy általán iskolába jártunk, felettem járt talán hárommal! Az anyukája tanított, nagyon nagy tiszteletet és tudást követelt... Az este hátralévő részében egyfolytában rá gondoltam, nagyon rossz volt!)

Szombaton a háznál kezdtünk, Dédinek is megmutattuk! :) Délután Apával egy kisebb vagyont hagytunk az Árkádban, míg Bubu és Dédi Anyáéknál volt. Emma mintababa lévén végigaludta ez egészet, az utolsó boltban ébredt fel, ahol közönsége akadt, így nagyon jól elvolt! Az összes eladó előtte mosolygott. :) Este bevásároltunk Húsvétra, csak épp egy darab Kintertojás nem volt már sehol... Se normális csokinyuszi! Kóvájogtunk késő este a boltokba, végül egy zöldségesnél aranyárban mérve találtunk! Lefekvés előtt összeraktuk a meglepetést:


Vasárnap ebédelni mentünk Anyáékhoz. Majd jött a Nyuszi: Emmának édes kis ruhákat hozott, Bendikének nagyobb motort, autókat és ruhákat! (ezek a képek még nincsenek nálam)
Délután itthon is megkapták az ajándékokat, bár ez nem úgy sikerült, ahogy szerettük volna, de gondoltuk, hogy így lesz! :) Futóbiciklit kapott, amin egyből a pedált kereste, majd megjegyezte: "Nincsen! Sajnos nincs!" :D

Emma végigaludta! :) Ő itthon is ruhákat kapott. Később kimentünk megint a házhoz (igen, nálunk ez mindennapos program hétvégente :D).
(szégyen, de nem készült itthon kép Emmáról! :((( )

Hétfőn megvolt a locsolkodás! :) Papi is átjött meglocsolni minket, majd estefelé Anyával együtt jöttek, hogy elköszönjenek, mert hajnalban indulnak a Bahamákra! :)



Szerdán Dédivel átmentünk Anyáékhoz az udvarra, majd délután Dédi átköltözött Ildikéjékhez, pénteken meglátogattuk Őket, és elmentünk együtt sétálni! Este természetes irány a ház! :)











Délután átvettem a kendőmet, majd átugrottunk Kokohoz, és elmentünk sétálni a Duna partra, nagyon jó volt! :)


Csütörtökön Katáéknál voltunk, elmentünk egy előadásra, addig Bendike Heniékkel maradt, de 7 körül észrevette, hogy nem vagyok ott, így egy kicsit nyüszizett Zsoltnak, de végrebújt, örült, amikor megjöttem! Nem szokása! :) Emma megint nagyon jól elvolt!


Szombaton passz, hogy mit csináltunk! Talán a háznál voltunk? :D Igeeen!

Vasárnap szavazni voltunk, először én, majd Apa. Budakeszin ebédeltünk, majd célbavettük... Kistarcsát! :)

Ma újra a háznál kezdtünk, de most Bubu miatt! :D Ugyanis jött a hátsó ülésről az utasítás: "Nem haza, házhoz!"

Nincsenek megjegyzések: