2010. április 20.

Történések

Emma bármelyik pillanatban a fogasok táborát gyarapítja! :) Tegnap még semmi nem látszódott belőle (este kicsi hőemelkedése volt), ma meg már annyira látszik... Másik nagy történés, hogy elkezdett kutyázni! Nagyon édes! Hozzá meg dumál, és vigyorog! :) Eddig is kinyomta magát, de igazán csak a pelusáig sikerült! És főleg az ágyunkban, meg rajtunk.
3 nap alatt 2-szer végigaludta az éjszakát, a másodikon is később kelt szopizni, mint szokott! Ez most vagy a foga miatt van, vagy tényleg szeretne végre egyhuzamban ennyit aludni! :)
Hétvégén 6 hónapos lesz, olyan gyorsan elszáll ez a picibaba kor! :(

Bendikéről írok majd egy 28 hónapos bejeygzést, vagyis csak a beszédfejlődéséről, mert az a látványos mostanában! :) És szerintem nagyot nőtt most! Olyan nagy már az én pici fiam!!!

Anyáék már 3. hete nincsenek itthon, így 0 segítségem van, Apa próbál időben hazajönni, de nem mindig sikerül! :)
Anyáék talán szombaton szabadulnak, és indítanak végre gépet, de ez még a jövő zenéje... :( Már nagyon hiányoznak! 2 hétre mentek, csak ez a hamu... (sajnálni nem kell Őket, nagyon jó helyen vannak, csak unatkoznak már:))

A ház rohamosan változik! :) Ez is egy külön bejegyzés lesz! :)

Apa és én betegek vagyunk, én alig bírom kinyitni a számam, és sokat fáj a fejem.

Az előző 3 hétről már elkezdtem egy bejegyzést, de a maradék emlékek lassan elszállnak a fejemből! :)

Nincsenek megjegyzések: