2010. augusztus 26.

Szülői értekezlet

Tegnap megvolt az első szülőim! Azt hiszem, a súlyát most fogtam fel igazán, milyen is a felnőtt élet! :)
Hétfőn kezdjük a beszoktatást! Nagyon izgulok már, hogy fog tetszeni Bendikének az új környezet, a sok gyerek, a kedves óvónénik! (A gimis osztályfőnököm kisebbik fia a csoporttársa lesz! :))
Réka és Dia a két óvónéni, nagyon aranyosak, fiatalok. A csoport vegyes korosztályú, 27-en lesznek, 12 kislány és 15 fiú. Idén 4-en kezdenek, ebből egy már nagyobb, a másik Bendikével egykorú, a harmadik szülei nem voltak ott.
Vitorlás hajó lesz a jele! Nem emlékszem, hogy Kornélnak, vagy nekem volt a jelem, de volt egy kék-fehér csíkos oviszsákunk, rajta egy nagy vitorlás hajó, Anya varrta. Megkértem Bubunak is varrjon egyet! A vitorlás hajóhoz azért is "ragaszkodtam", mert mindig elmondja, mikor hazajön Balcsiról, hogy Ő lesz a Kapitány a vitorlás hajón Papival, és "naaagy-nagy kóóómánya van" (közben köröz a karjával)! :)
Ez egy evangélikus óvoda, így ennek tükrében zajlik a nevelés. Olyan kedvesen, őszintén meséltek a nézőpontjukról, szeretettel beszéltek a gyerekekről, foglalkozásokról, heti-, évi programokról. Jó volt Őket hallgatni!
Amit erősítenem kell magamban, hogy erősnek kell lennem, sírni csak a kapun kívül szabad!!! :) Nekem már ott folytak a könnyeim, nem tudom, hogy fogom bírni, amikor a síró gyerek a nyakamba fog csimpaszkodni, hogy haza akar velünk jönni?! (nagyon remélem, ez nem fog előfordulni)

Részletesebben hétfőn számolok be, 8-1/4 9-re megyünk, 1-ig leszünk!

Nincsenek megjegyzések: