2011. április 8.

Tömörítve

Régen írtam, pedig történtek dolgok! :) És kaptam pár levelet, hogy jelentkezhetnék, aranyosak vagytok! :)

Emma beteg volt, de csak egy kicsit. Jönnek a szemfogai, ennek tudom be a náthát és a köhögést, mert általában ilyenkor jön elő.
Volt itt egy picit Dédi is! :)
Volt vérvétel, EKG, belgyógyászati vizsgálat.
Voltunk UH-on, ééés 70 %, hogy.... :))))) írtam már, m(K)it szeretnék? :)
Elvetette Apa a füvet, már szépen nő! :)
Mamiéktól kapunk egy hatalmas játszóteret!!! Jövőhéten érkezik! :))) (mondjuk a fű nem lesz akkora, hogy rámehessünk... :S) A kert máris kicsi lesz, ahogy kiléptem a méreteit! :D De egyszer majd kinövik, amíg nem nagyok, úgysem lehet olyan a kertben, amit én szeretnék!
Jókat kertészkedünk hétvégente, lassan mindent elültettünk, már csak pár Magnólia kéne a teraszhoz, és kövek a sziklakertbe, hogy tényleg sziklakert legyen! :)
Bendikének volt fényképezés az oviban, mi is bent voltunk egész nap Emmával, nagyon élvezte, nem keresett, az udvaron le-föl motorozott, homokozott nagyobb kislányokkal, mindenkit simogatott. :))) Az óvónéni (aki velem egy idős terhes, és csak 2 nap van köztünk :)) javasolta, hogy írassam be jövőre, nem baj, hogy csak április végén mehetne, mondjuk csak két délelőttre gondoltam... Nem azért, hogy lepasszoljam!!! Élvezte, minden nap ott akar maradni, megy be a csoportszobába, játszana a többiekkel!
Fényképezésre visszatérve, közös kép nem sikerült, mert Emmuci megijedt a fotóstól :D, de Bendus nagyon édes fejeket vágott :), bár a csoport kép készítésekor nem volt a topon! :)
Emi megkapta végre a 15 hós oltást, és a Prevenar ismétlőjét, meg is mérték 10.22 kg, 81 cm.
Mondja már hogy Anya, Apa, Bubu. Nem sieti el a beszédet :)
Bubus jövőhéten bárányhimlő ellenit kapja, egy hónap múlva Manci is! (remélem, addig nem hozza haza...)

Röviden ennyi...

2 megjegyzés:

Csigamami írta...

Te gonosz nőci!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 70%, hogy.........áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
HOGY?!?????
:o) Már jobban vagy?
Gondolom nem jöttök a hétvégén Fonyódra? Kár, mi lent leszük...

Regi írta...

Ott a válasz! :) Várj türelemmel! Csak gondoltam nem tömörítem! :)

Jobban az túlzás! :D

Most sajnos nem, de nyáron mindenképp összefutunk! És írj, ha itthon vagytok!!!