2012. december 14.

Anya eltervezi, Panki meg... :)

3 óta fent vagyunk... És még vidáman játszik. Pucoltunk hányást az ágyból, kanapéról alulról távozó terméket, meg a gyereket. 3 mosás már lement. Mondjuk szombat óta minimum 2 megy naponta...
Nem mondanám, hogy hányós-fosós vírus, mert nem olyan. Szombat éjjel a szülinap után elkezdett hányni, én még itthon se voltam, fél 4-ig küszködtünk, hogy elaludjon, és benne maradjon valami. 12-szer hányt vasárnap délig, aztán semmi. Este volt két hígabb kaki, de ennyi. Másnap hányt egyet, kedden két hígabb reggel, egy este. Tegnap semmi. Kedve kifogástalan, csak a szepszor. ne lenne, mert nem tudok mozdulni nélküle. Semerre. Kettőt lépni se. Most is a lábam között ácsingózik, és addig fészkelődik, amíg el nem éri pl az egeret.
Elterveztem, hogy reggel elmegyek boltba, Andris elviszi a nagyokat utána az oviba, megfőzöm az ebédet, vasalok és takarítok. Este mézeskalács sütés, ha már alszanak, Apájuk meg Sopronban karácsonyi hepajon van. Ehellyett 126-szor szoptattam, a folyosón a cipős szekrénynek dőlve, a fürdőben a wc-nél, vagy ahol épp rájött, hogy namostakkormáris. Mint most is. 9 hónapja hogy sirattam az utolsó anyatejes kakiszagot. Most újra olyan. 
Mindjárt ledőlök a székről. :)

És még mindig bírja, pedig közben összekészítettem az ebédet, sül. Remélem, eszik belőle, és benne marad, csirkemell, alma, répa, hagyma  (ezeket majd összeturmixolom) rizzsel. 

10 órakor ilyen kis virgonc volt.



Nincsenek megjegyzések: