2009. szeptember 21.

Emma 28-32 hetes UH


Megvolt a 28-32. hét közötti UH szeptember 7-én, a névnapomon! :)

A kisasszony méretei:
BPD: 80mm
OFD: 107mm
HC: 296mm
AD1: 89mm
AD2: 83mm
AC: 272mm
FL: 62mm
Magzati súly: 1830 g(+-10%)

Enyémről ne beszéljünk! :D Na jó, +17 kilónál tartok 34 hetesen... Ez pont annyi, mint Bendussal! 20-ig szerintem meg sem állok...

A terhességről azért nem tudok nagyon írni, mert míg Bendikével volt időm ilyeneken gondolkozni, most nem sok időm jut rá! :D
Nem nehéz, sőt, sokkal könnyebb! A hasam tök máshol van, olyan, mintha labdát nyeltem volna, nem a mellem alatt kezdődik, így tudok normálisan ülni!
A földről felkelés egyre lassabban megy, de Bendikét ugyanúgy emelem, pakolom, ahogy eddig! Tényleg sokkal könnyebb! Időben kelek, mert muszáj, már nem eszem annyit, mint eddig, és pakolási láz jött rám...
Szanáltam, hajtogattam, matattam!
Végeredmény: Emma összes ruhája szekrényben, csak ki kell majd öblíteni, hogy egyenillat legyen :), Bendike kinőtt ruhái elpakolva dobozokba méret szerint, gardróbunk rendben!!! Juhééééjj!!!
Na jó, nagyon hamar elfáradok már! Délután felé a lépcsőzés után már lihegek! :D
A legutóbbi pocakfotóm (32+0):


(nem a legjobb kép)
9-én védőnéni is járt nálunk, olyan furcsa, hogy már csak egyszer találkozunk pocakosan! Most kezdtem hozzá járni... Vérnyomás, vizelet rendben!
Haskörfogatom: 105 cm

Nincsenek megjegyzések: