2009. március 7.

Nagypapa szülinapja!

Hiába aludt pici Fiam reggel sokáig (lehet, fent volt régen, csak nem ébredtem fel rá), én olyan, de olyan álmosan keltem fél 11-kor, hogy nem igaz!!! Utána gyors készülődés, és irány Budakeszi, mert délre kellett (volna) mennünk! Szokásunkhoz híven késtünk! Nem megy nekünk ez a korai ebéd!!! :)

Koccintottunk, ebédeltünk, majd ment a nappaliban a rendetlenkedés! Bubu csak nézte, ahogy Apája a földön/kanapén gyepálja öccsét/unokaöccsét... :)

Próbálkoztunk egy csoportképpel is, inkább kisebb, mint nagyobb sikerrel... :) Dehát, ilyenek vagyunk! :)



Még egyszer, Boldog Szülinapot, Nagypapa! :)
Estefelé átjött Sanyi! Bendus végre nem sírta el magát tőle :), hanem csintalanul mosolygott rá!
Nagyiék is hazaértek végre a síelésből!!! Ők is átnéztek egy kicsit!
Ma megkezdtem a 7. hetet, vagyis 6 hetes Kisgömböc! :) Súlyos ugyanannyi, mondjuk mitől híznék, egyszer eszem egy nap... Közben meg 3 személyt látok el élelemmel! Hú, de furcsa belegondolni! Bubust lassan leszoktatom, vagy majd Ő magát, még nem tudom, de még mindig rossz belegondolni! :( Képet reggel csinálok, mert ma este sokat ettem, így nem lenne mérvadó! Egyet már észrevettem. A kedvenc gatyám leesik rólam, viszont, ha ülök benne, akkor meg nyom! Na, ez hogy lehet! És felpróbáltam a terhesgatyáimat! Jááájjjj, nagyon nagy voltam Bendével! Pedig 38-as gatyák...Igaz, hogy 5 hónapos voltam, amikor az elsőt vettük, de akkor is! A combomon kétszer akkora a nadrág!
Most pedig megyek, mert nagyon álmos vagyok! Mikor nem? :)

1 megjegyzés:

Bettyó és Maya írta...

Halihó!!!
Minden rendben veletek? Régen irtál.
pusz