2009. március 1.

Hétvége

Tegnap Bubut kivittük Budakeszire, hogy mi egy kicsit kettesbe lehessünk! Apa kérése volt! :) Elmentünk egy kicsit nézelődni a Mammutba, vettünk autós töltőt, mert mint kiderült, van kihangosító (is) a kocsiban... Utána egy nagyot sétáltunk a Várban a Levéltártól. Nagyon jól esett a levegőn lenni! Csak az az állandó wc-re menés ne lenne! Dehát, ez van! Én akartam! :) Furcsa belegondolni, hogy más hónapokat, éveket vár egy kis jövevényre, mi meg csak annyit mondunk, hogy akkor mostantól jöhet, és egy hónap múlva már hárman sétálunk a Várban... Eközben Bendike is megsétáltatta a nagyszülőket, majdnem végigaludta a kirándulást! A húsleves most sem jött be Neki, viszont a grízes tészta egy kis tejfölös, sajtos öntettel, na aaaz igen! Kiderült, nagyon szereti a kivit, pénteken is, és szombaton is evett belőle!
Melus, Hanna is biztos megszereti majd!!! :) Bendi másik kedvence a mangó! Kétpofára tudná zabálni! Narancsot még nem mertem Neki adni, mert egyszer olyan hasmenése lett tőle... :S
Este egy nagyot hancúroztunk az ágyban, majd alvás! Esténként egyre nehezebben tudok elaludni, miközben olyan, de olyan álmos vagyok!!! Majd el felejtettem! Zsebibaba 5 hetes! Pénteken hívtam a dokit, hogy mikor menjek, azt mondta, szerda-csütörtök körül hívjam! Apa csütörtökön Bécsben lesz, lehet, Papával megyek, és természetesen Bubával! Még nem is találkoztak, mióta hazajöttünk a kórházból! :)

Visszatérve a péntekre, mert arról elfelejtettem írni: Nagyiék elmentek síelni! Irigy-irigy-irigy!!! De majd jövőre mi is megyünk Velük! Mondták, hogy jövőre megtanítják Bubát síelni! Szép móka lesz! :) Miután Nagyi és Papó elköszöntek, mi is elindult! Hogy hova, azt még nem tudtuk! Egy volt a lényeg, legalább egy órát üljünk az autóban, mert Baba nem aludt délután! Irány a Normafa. Persze előtte kb 10 perccel aludt el Őméltósága, úgyhogy a friss levegőn való sétálásból nem lett semmi... Normafáról átmentünk Budakeszire megmutatni az autót, majd haza!

Vasárnap: még mindig az ágyban fekszem... De ezt lehet egy kismamának, nem??? :) Persze ágyba hoztam ma a reggelit a fiúknak! Múlt vasárnap is ágyban ettünk, azt hiszem, ezt bevezetjük! :) Jövőhéten Apa a soros! Amúgy a henyélésem Bubának köszönhető, mert egy nagyot aludt ma 3/4 12-től! Még mindig az ágyikójában játszik! Imád mostanában henyélni! :)
Lassan erőt veszek magamon, és kiszállok az ágyból, de előtte!

Lili baba, BOLDOG ELSŐ SZÜLINAPOT!!! Reméljük, élvezitek a síelést, főleg azt, hogy Nagiékkal lehettek! :)

A végére a huncutkodós képek:

Nincsenek megjegyzések: