2009. március 19.

Pótlás 2.!

Hol hagytam abba? Talán vasárnap jön!

Fél 12 körül átvittem Anyáékhoz Bubbát, mi itthon ebédet készítettünk, Tv-t néztünk, hazahoztam Babát, aki persze hisztizett egy nagyot, mert Ő ugyan nem akar beülni az autóba, hanem sétálni akar!!! Ááááá! És persze Nagyi sétált Vele...

Hétfőn reggel következett a 3. UH! :) Bendire addig Viki vigyázott, meg Papa. Nagyon jól elvolt, kutyázott, evett, szaladgált! :) Csibénk nagyon jól megvan, végre látszódott!!!Kaptam képet is, csak még nincs bescannelve. 6 mm-es, van szívhangja, és olyan a képen, mint egy kiscsibe! Apája szerinte delfin! :D Uh után vérvételre mentem, ami nagyon nem volt kellemes... Nem tudom, miért kellett ilyen korán mennem! Ja, és Kisgömböc kisebb kb egy héttel, de ez majd a 12. hetes uh derül ki, hogy mi lesz a szülés időpontja! Szóval az a kis kép oldalt, nem a megfelelő embriot mutatja! Miután hazaértünk, nem bírtam magammal, megmutattam Kokonak a képet Róla! Ő is nagyon örült! :) Nagyi itt volt délután, Apa is hamarabb hazajött! Sőt, délben is hazajött! :) Délután mondta, hogy menjünk, vegyünk végre másik babakocsit! Már ki is nézte! Óóóóó! :D Első utunk a Minimanóba vezetett, de elbizonytalanodtam a Maxi Cosiban! :( Meg nem is volt olyan szín, amit szerettünk volna. Na, irány a Brendon, ott volt, de akkor megláttam másik két babakocsit is! (pirulós szmájli) Maxi Cosi rögtön kilőve! :D Sokkal jobban lehetett kormányozni őket, és szuper nagy kerekeik voltak!
Végül őt vettük meg:
Bubu nagyon élvezte az üzletben a játékokat, egy versenyautóba mászott bele, és dudált! :) Apa tuti venni fog Neki egy ilyet, ha nagyobb lesz! :)
Óriási dobozban adták oda a babakocsit, mi meg persze a csomagtartóban felejtettük a másikat... :D Nagy nehezen előre befért, én meg Bendussal hátul ültem!
Kedden nem történt semmi különös!
Tegnap végre tudtam magamon könnyíteni! Bár lehet, hogy a maci kávé utáni narancs tette fel az i-re a pontot! :D de utána egész nap sokkal jobb volt! Apa hazajött ebédelni, utána sétáltunk egyet. Pont akkor kezdődött a hóvihar... Tényleg az volt! Alig láttunk! Nagyon fújt a szél, és esett a hó! Mire elindult haza a gyors sétánkból, kisütött a nap, mintha előbb mi semm történt volna... Bebi természetesen nem akart aludni délután, de jött a felmentősereg, Nagyi! :) Nem tudom, mi történik ilyenkor Bendivel, de mintha nem is léteznék!!! Nagyinagyinagyi!!! Sétáltak egy nagyot, én addig takarítottam, de miután bejöttek se engedte el, fogta a kezét, és húzta maga után... Le a lépcsőn, fel a lépcsőn... már engem idegesített! :D Estére akkora hasam volt, mint aki lenyelt egy sárgadinnyét, legalábbis felülről! Délutáni alvás hiánya miatt Bendi kidőlt fél 8 előtt, persze a cumija elkeveredett, így ébredt 20 percenként. 3/4 11-kor kifőztem Neki egy másikat, de arra annyira felébredt, hogy fél egykor már kénytelen voltam rácsukni az ajtót, mert nem bírtam tovább altatni... Amíg ott voltam, vagy simiztem a hátát, csönd volt, ahogy behajtottam az ajtót, üvöltés... :( Fél 8-kor kelt, most meg lassan 2 órája szundizik... Vagyis, ma sem lesz délután alvás! Tépni fogom a hajam!!!
Megyek, főzök tésztát ebédre!

1 megjegyzés:

orsov írta...

Szia Regi! Most olvastam az elmúlt egy hónapot vissza. Már február végén sejtettem, hogy útban a bébi, de most már láttam a tesztet is. Gratulálok hozzá!
Orsi