2009. november 2.

Fürdetés

Erről még nem ejtettem szót!

Az első elég izgalmasra sikerült! :)
Nagykádba a kiskádat, nagykádra a pelenkázólapot, és kezdjük! De Bubu hol legyen? Jöjjön be Ő is, nehogy vmi baja legyen egyedül...
Ahogy vetkőztettem Emmát, eszembe jutott, hogy a fele felszerelést nem hoztam be... közben Emi mindent összepisilt, Bubu egyfolytában a WC-t nyomogatta, attól egy idő után Emma besokallt, Apa nem talált semmit, én meg csak néztem, hogy most hova kapjak?! :D
Végre eljutottunk odáig, hogy Emmus a vízbe kerüljön, de akkor jött a nagy dilemma, hogy hogy kell megfogni?! Oké, a köldöke nem érhet a vízbe, mert még ott a köldökcsonk, na de tovább? Bénáztunk, mint akiknak még soha nem volt újszülött a kezében :) A vége az lett, hogy Apa fogta két kézzel, én meg mosdattam egykézzel, Emi meg csöndben tűrte! :D (ebben is ellentéte Bubusnak, Ő végigordított jópár fürcsit! :))



Öltöztetésnél rájöttem, hogy a kellékek másikfele is a szobában maradt... Apa kereste, Bendike nyitogatta az ajtót, Emmus megint lepisilt mindent, n meg megint tehetetlenül álltam ott! :D (pancser)

Nem mondom, hogy azóta zökkenőmentesebben menne ez a folyamat! :D A köldökcsonk talán holnap leesik, már nagyon kevés tartja, és akkor kezdődnek a nagy pancsik :)

Nincsenek megjegyzések: