2009. november 15.

Hogy induljunk el két gyerekkel sétálni (egyedül)?

Jó kis logisztika kell hozzá! Senki ne süljön meg, mire elindulunk, és senki ne akadjon ki a gyorsaságon se!
Adott két gyerek, akik nem tudnak még egyedül öltözködni, maximum a cipő és a sapka meg egyedül, de az utóbbi kicsit kajlán! :)

Csütörtöki séta:
Kezdtem Bendikével, harisnyára nadrág, bodyra pulcsi. Ugrás Emmához, rugira kardigán. Vissza Bubuhoz, megkérni, segítsen felhúzni a cipőjét! Természetesen, amikor ráhúztam, kitalálta, hogy a másikat akarja felhúzni! Grrr! Újra kezdtük! Majd én jöttem, pulcsi fel, és felkötöttem magamra a kendőt. Vissza Bubuhoz, "vegyük fel a sálat és a sapkát, és indulj el lefelé, amíg én berakom Hugit a bundazsákba és a kendőbe!" Nagy nehezen a sapi is felkerült, majd irány mi is le! Közben magyaráztam Bendusnak, hogyha a babakocsiban ül, akkor hamar odaérünk Mamiékhoz! :) Ez hatott!!! (nem tudom, mit csináltam volna, ha nem akar beülni, sétálva két kilómteren át...) Fel a kabát, be a babakocsiba, Anyára fel a kabát, és induláááás! És jött a kopp, amire már nagyívben tojtam, hogy leeresztett a babakocsi kereke... 25 perc alatt átszáguldottunk Mamiékhoz, én meg jól leizzadtam...

Nincsenek megjegyzések: