2009. november 23.

Múlthét

Nem volt erőm, időm és türelmem írni múlt héten, pedig sok esemény volt! Jó is, rossz is!

A legrosszabb az volt, hogy Emma egyre többet bukott, ami már tényleg megrémisztett, volt hogy szopi után annyit bukott, hogy 0-t mutatott a mérleg! Igen, mérem, igen, még mindig az összes evését! Muszáj! Magam miatt! Így felhívtam a doktornénit, aki ki is jött délben, és irány a Bethesda, mert: 1. nagyon sárga még, 2. nagyobbnak érezte a máját! Sejtettem, hogy ez lesz, ha hívom, előző este mondtam is Anyának...
Diagnózis: Emma tényleg sárga, mája normál méretű korához képest! Mami vitt be, Apa jött értünk! Nagyon izgult, hogy mi lehet a nagyobb máj?! Vettek Tőle vért, szegényke annyira sírt, hogy már én sem bírtam! :( Ott akartak fogni, de a sarkamra álltam, hogy nem! Délután annyit mondtak a telefonba, hogy egyes értékek magasabbak, de hogy melyikek?! Másnap, csütörtökön visszarendeltek kontrollra (de hogy milyenre???).



Amíg mi bent voltunk, Mami elment Bubussal a Közlekedési Múzeumba (kismama jeggyel :D). Bendike el volt varázsolva a sok vonattól, autótól, motortól, hintótól! Miután végeztünk, mi is utánuk mentünk. Azt hiszem, gyakrabban kell oda ellátogatnunk! Legjobban a terepasztal tetszett Neki, tátott szájjal nézte, ahogy körbe-körbe mennek a sihahák! :) Apa majd szeretne egyet itthonra is, lehet, nem kéne vele késlekedni! :) Visszatréve Emmára, a főorvos azt mondta, hogy csak ambulánsan szeretne látni, ha gond van, 24-én (megállna a súlya), ha nincs, akkor december elsején 9 órakor!
Kérdeztem a H1N1 oltásról, mert a mi dokink azt mondta, Emma védettsége miatt Bendikének is meg kell kapnia! Vele voltam gondban, nem tudtam, kapjon-e, vagy sem, de ő is azt mondta, hogy kapjon. Délután be is jelentkeztünk, kedden kapja 10 órakor. Emmával pedig egészséges rendelésre megyünk csütörtökön reggel. Ja, Apa ezalatt 2 napos tréningen volt, így egy este egydül voltam megint a két gyerekkel, de szerencsére Ildike átjött estefelé, így volt társaság, és még a fürdetésnél is segített! :) Köszi!!!
Délután történt Bubuval egy kis (nagy) baleset, kint voltunk, Ő meg elkezdett vetkőzni. Mondtam Neki, hogyha folytatja, bemegyünk.. Vittem be Emit, Ő meg félig letolt kabátban (válláról lehajtotta, így a kezei hátra voltak szorítva) elkezdett a kapu felé szaladni, és abban a pillantban egy nagy csattanás, és égtelen nagy sírás! Először azt hittem, hogy betört a feje, mert annyira ijesztő hangja volt a koppanásnak a térkövön, de szerencsére csak a szája vérzett nagyon és az orra! Több, mint fél óráig vígasztalhatatlanul sírt, csak az m&m's tudta megnyugtatni! :D Nem volt szép látvány, még most sem az, mert az első napos duzzanatok elkezdtek bevarrasodni.













Pénteken Bendus Mamáéknál aludt, mert Apa este egy céges összejövetelre ment (értsd: buli - áááááá). Mondtam, hogy nem kéne elmenni járvány idején ekkora közösségbe, de nem hallgatott rám, de erről kicsit később... Este Emmával elvittük, majd meglátogattuk Papát, Vikit és Hankát, és szerencsénkre Koko is ott volt! :) Hanka aranyos volt, és hogy mennyire egyformák Bendikével! :) Ugyanúgy nyúlt Emmáért a hordozóba, szoptatás alatt ugrált mellett, mászott a hátamra, Apáék meg közben jajjveszékeltek! :D Pedig hozzá vagyunk már szokva! :) A fojtogatás mondjuk hiányzott etetés közben! :D
Eközben Bendike nagyon jól érezte magát, Viktor, és "Zsusi" is ott volt! Zsuzsiék kedden meglátogattak minket, akkor még nem mondta ki a nevét Bendi, de szombaton már ismételgette, hogy Zsusi, Zsusi! :) Másik kedvenc neve most Sanyi! De nem így, hanem Sanyi autó (Sanyi autója)! Dobogókő óta hajtogatja naponta.
11 óra volt, mire Emmával hazakeveredtem, Apa meg éjfélkor szólt, hogy nemsokára hívni fog, mert nem olyan a hangulata, hogy tovább maradjon. (ennyi erővel maradhattam volna Apáéknál) Fél 1-kor már csörgött is, hogy indulhatunk! Ne jöjjenek a kövek! Hamarabb itthon van, ha elmegyek érte, Emma meg fel sem ébredt az öltöztetésre! :)
Szombaton elmentünk Bendusért, és itthon filmnézés következett!



Vasárnap kezdődött az, amit mondtam Andrisnak... Tegnap tüdőrákot diagnoztizált magának, mert fájt a tüdeje, és köhögnie kellett :D, de felvilágosítottam, hogy az a nyelőcsöve... Na mindegy, határozottan állította, hogy Ő beteg lesz! De jóóó! És hajnali fél 3-kor mire kelek? Hogy nagyon rosszul van! Na, lázmérés: 38,0, algopyrin, forró kamilla tea (de édes feleség vagyok, nem? :D).És egyikőnknek se ment az alvás, ezért befejeztük az este elkezdett Gettó milliomost! 5-kor sikerült elaludnom, közben megetettem egyszer Emmát, és fél 8-kor újra ébresztő! Kicsit fáradt vagyok... Apa közben volt orvosnál, valami vírust kapott el, jobb ötletünk nincs, mint pénteken... Én megmondtam!!! De hogy ez most a H1N1, vagy valami más, azt a doki sem tudja... Szuper! A biztonság kedvéért karantént rendelt el magának, maszkban van, és bezárkózott a számítógépéhez! Bubu ezt nehezen viseli, de túléljük! Azt hiszem, ott is fog aludni! :( Félt minket! Én is elvileg holnap kapom meg az oltást.



A jó dolog a héten az volt, hogy Bubukánk betöltötte a 23 hónapot, és sikeres volt a fotózás! :) Bendike is sokkal jobban érezte magát, és Emma is! :) A képekre még egy kicsit várnunk kell. Emma nagyon szépen elaludt a végére, így Szilvi mindenféle kiegészítővel le tudta fényképezni! Bendike az elején nem akart odajönni, nem is erőltettük, mert Róla lettek jó képek csütörtökön, de pár perc múlva már ott feküdt Emma mellett a párnán, és szeretgette! :) Délutánra úgy elfáradt, hogy elaludt a szőnyegen! :)




Nincsenek megjegyzések: