2011. június 6.

Anyák napja

Nem indult zökkenőmentesen, mert éjjel mindketten hánytak, és nem tudtam, hogy vírus-e, vagy csak az előző napi pizza tett be Nekik! Reggelre kezdett világosodni, hogy ez inkább vírus, de Bendike aránylag jól volt (nem hányt többet, nem ment a hasa), megkérdeztem, el tudunk-e menni a templomba az ünnepségre, vagy maradjunk itthon. Önzőség volt, vagy sem, én szerettem volna, ha elmegyünk! Nem ellenkezett!


Mamival a templomnál találkoztunk, 9-kor elkezdődött az Istentisztelet, majd az ünnepség! Furcsa volt, mert Bubus egyik dalt se énekelte, miközben majdnem mindegyiket tudta, ha mozogni kellett, azt csinálta, de nem énekelt! Mint kiderült, sokan énekeltek, és Ő úgy nem tud! :D Aranyos kis műsor volt, természetesen sírás nélkül nem bírtuk ki Mamival! :) A végén kaptak az anyukák és a nagymamák is virágot, mi mellé még egy szív alakú papíron a tenyérlenyomatukat! :)
 

Az ünnepség után Mamival megittunk egy kávét egy fagyizóban, Bendike pedig kedvére fagyizott! :)

A gyerekektől itthon kaptam egy gyönyörű Magnólia bokrot, amit Apa el is ültetett szakadó esőben. :)

Bebizonyosodott, hogy 2011-ben sikerült harmadszor is elkapnunk a hányós-fosós vírust, most sajnos én sem maradtam ki belőle! :( Annyira sikerült benyalnom, hogy a nőgyógyásznál kötöttünk ki, mert elkezdtem vérezni! :( Annácskával minden oké volt!

Nincsenek megjegyzések: