2011. június 3.

Első ovis kirándulás!

Bubus nagyon várta! Este lefekvéskor az oviba akart már menni, mondogatta, hogy mennek a repülőtérre, és látnak majd öreg repülőket. Meg hogy Balázs, az ovis társa majd visz zseblámpát, de Ő nem! :( Felkínáltam Neki Apáét, hát olyan boldogság ült a kis arcocskájára! :)))
Fél 9-kor indultak az ovitól egy bérelt busszal, főbb állomásaik a Szemlő-hegyi Barlang volt, majd a repülőtéri múzeum és a kifutópálya!
Közben játszótereztek, fagyiztak, nagyon jól érezte magát, mondjuk nem sokat mesélt! Rendesen el is fáradt, fél 4-re értek vissza az ovihoz.

Már csak egy hét van az oviból, utána egymást boldogítjuk (bolondítjuk) itthon augusztus végéig. Megmondom őszintén, nem bánom! Kifáradtam, és rajta is látom, hogy ennyi épp elég volt Neki is! Emmának is! Végre időben letehetem Őket aludni ebéd után, nem húzzuk el 2-ig, amikor már azért nem akarnak aludni, mert átestek a holdponton! Ez a 9 körül hazaérünk, fél egykor már indulunk, kezd nagyon macera lenni, remélem, jövőre már bent alhat 2-3-szor, mert ez a 8-szori ki-bepakolászás az autóba, elég fárasztó. Arról nem is beszélve, hogy alig tudok valamit csinálni, mert Emmával az udvaron vagyunk, ebéd épphogy elkészül, kaja, és indulunk is! Ha máshogy nem megy, talán megszánnak a két kicsivel. Megértem, hogy sokan alszanak ott, én meg itthon, de nem azért vagyok itthon, mert a lábamat lógatom jódolgomban! :) De majd kiderül év elején! Addig pihenünk!

Nincsenek megjegyzések: