2011. június 3.

Na, ki? :)

Hát én! :) Nagy csatát kellett megvívnunk, vagyis Andrisnak magával, mert a mi 3 gyerekülésünk épp, hogy elfért, de 3 nagy nem. Már megegyeztünk, hogy veszünk két másikat, mire oda kerül a sor, hogy hárman egymás mellett ülnek, addig meg a hordozót előre rakom! Igen ám, de egy autót se találtunk, aminek ki lehetett volna kapcsolni a légzsákját... Így feladta! Sajnálom, mert nagy hisztiket vágott le (Ő persze nem gondolja így :)), és már én is úgy voltam a végén, hogy csak lehessen kikapcsolni, hogy Neki is jó legyen, ha néha használja!
Ma megnézünk egy "kisbuszt"/ "családapás" autót, ami nem is az szerintem, csak az egyik hülye oldal a fülébe ültette ezt a jelzőt!

Valami történt az e-mail címemmel, úgyhogy nem tudok kommentelni senkinél! :(


Hella, emlékszem, Nálatok is volt autótéma! :)

Timi, igen, Nálatok könnyebb, mert csak két kicsi lesz, mondtam Andrisnak, hogy ezt a kort kell megvárni, és olyan autónk lehet, amilyet szeretne! Addig nekem elsők a gyerekek!

Meli, Nálunk nincs mire fognia, csak magára! :)

Eszter, ez az autó bűn ronda :D:D:D

Nincsenek megjegyzések: