2009. február 5.

Csákberény 2.

Miközben Bendi aludt, mi kimentünk havat lapátolni, hogy Anyáék be tudjanak állni! Mondanom sem kell, nem erre az időjárásra pakoltam be, el lehet képzelni, hogy néztem ki! Amikor az utcán lapátoltam a havat, még a helyi kisfiúk is kiröhögtek, majd megdobáltak hógolyóval! No comment... :D Délután megérkeztek Nagyiék! Bubu nagyon örült Nekik! :) Elmentünk ebédelni a Sandokánba, ez Söréd és Mór között van. Nagyon sokan voltak, mind sícuccban. Kiderült, Bodajkon van egy sípálya, ahol lehet szánkózni is! Bendike megismerkedett Hunival, a 3 éves kisfiúval, akinek van egy kisöccse, Vajki. Bendussal egyidős! Bubu nagyon jól elvolt Vele, amíg mi megettük a kaját. Persze úgy kellett rendelnem, hogy Ő is tudjon belőle enni! :)

A bodajki pálya nagyon jó volt, igaz, nem nagy, de van felvonó, és hó! Kedvet kaptunk a síeléshez! Lehet, jövőhéten elmegyünk vhova, ha jó idő lesz!

Miután visszatértünk bázisunkra, előkerültek a CSOKIK!!! Hmmm, az az isteni mandulás LINDT csoki!!! De vhogy kezdtem magam rosszul érezni, fájt a hasam, a fejem. Anyáék 6-7 körül hazamentek, nekem meg nem múlt a rosszul lét! Fürdeni Apa fürdött Bendivel, nekem már erőm sem volt bemenni... Laraktuk Bubut, és kezdődöt... Hasmenés, éjjel hányás, majdnem ájulás... Alig aludtam, közben Bendike is egyre többet köhögött!

Reggel nem gondolkoztunk, irány haza! Apa hősiesen tűrte szenvedésemet, egyedül bepakolt mindent, bezárta a háza...

Itthon Bendét leadtuk Anyának, és mentük a dokihoz! Na, aznap én voltam a 625., akinek ilyen panaszai vannak! Bíztatott, hogy másfél napig tart! Huhh, akkor túl lehetek már a nehezén! Azt mondta, a szoptatás még védi Bendit, de biztonság kedvéért, Anyáéknál maradt, és ott is aludt! Brühühűűűű! Nagyon nehéz este elé néztem! Még sose volt ilyen! Este még átugrottunk megnézni, megszoptattam, de többre nem volt belőlem kíváncsi! Nagyon rosszul esett, pedig örülnöm kellett volna, hogy tök jól elvan nélkülem!!!

Na, másnap kiderült, hogy nem telt jól nekik sem az éjjel, mert este már lázas volt, 3/4 12-kor aludt el, reggel korán fent volt! És a köhögése se javult!

Itthon kezdődött az Ő ápolása, én már jól voltam! Tényleg gyors volt! Persze a köhögés nálam is előjött, és az orrom is elkezdett folyni! Hurrá!!!! Mi jöhet még?! Csak Apa tartotta a frontot, és jóóó sokszor elmondta, hogy jajj, Ő is el fogja kapni! belegondolni se mertem, milyen lesz, ha Ő is itt fog szenvedni! :D

Képek az elmúlt napokról:

Nincsenek megjegyzések: