2009. február 14.

Péntek 13.

Megpróbálkoztunk egy ebéddel a Pólusban, de sikertelen lett! Az én áldott jó kisfiam olyan patáliát csapott az étteremben, hogy csak úgy néztünk, és szabadkoztunk, hogy ilyet még SOHA nem csinált! Ez már hiszti volt a köbön! Az az igazi földre csapom magam, nem akarok megállni a lábamon, megkapom a játékot, amit fogtam, és elvittem magammal a kirakatból, de mégsem jó, amikor már megkaptam... Húúú! Mi lesz még később, amikor jön a dackorszak?!?!?! Mindenért rinyál! Rángat, hogy menjek utána, de ha nem akarok, úgy elkezd bömbölni, hogy az utca végén hallják!Szóval az ebédünk otthon ért véget, becsomagoltattuk a kaját...

Itthon megebédeltünk, Bendusnak is nagyon ízlett, amit rendeltünk Neki, majd Apa visszament megvenni a kinézett TV-t, és a hozzávaló alkatrészeket! Jó kis előszülinapi ajándék, mi? Inkább Valentin napi, mert el fogja felejteni áprilisig, hogy mi lóg a hálószobában! :D



Ja, délelőtt pedig kinéztük a következő babakocsit!!! Húúú, nagyon jól néz ki! Igaz, nekem nem minden 100%, dehát Apa azt mondta, ez kell! És inkább nem ellenkezek, mert a végén még nem kapjuk meg! Szóval ő az:

Erre a színre várni kell, de beleszerettem! Áprilistól már lesz Magyarországon! A mózest pedig akkor vesszük meg, ha már bizti, hogy többen leszünk! :) Van még egy másik favorit szín, olyan, mint a hordozónk, piros-fekete!

(amint látom, nem látszik jól a színe! Gyönyörű barna!!!)

Nincsenek megjegyzések: