2010. január 16.

Aludni akaroook!

Már egy órája ébren vagyok (03:18), és nem Emmára keltem! Kishercegnő egyre tovább bírja étlen-szomjan, én meg kelek a régi időben! :) Szopi azóta megvolt, én meg nem bírok visszaaludni... :(

Tegnap harmadszor is visszajött az egyik pár, akik hétfőn nézték meg először a házat, ééééés...... Márciusban már költöznének! Persze még Anya bólintására várnak, de szerintem megkapják, ha még egy kicsit alkuképesek! Így beindul a nagy házkeresés... Természetesen a péceli kiesik, merthogy tavasszal kezdik el építeni! Van egy másik kiszemelt, tegnap akadtam rá a neten, még a kezdetek kezdetén Kistarcsán az tetszett, de aztán nem találtam többet, és igazából el is felejtettem! Pest mellett kb az összes településen volt egy első látásra beleszeretek ház! :D Ma megnézzük, és még keresünk tovább, ha nem az igazi, vagy a nyári átadást messzinek gondoljuk! Jó kérdés, hogy abban a 3 hónapban hol fogunk lakni?! :)

1 megjegyzés:

Lepkevár írta...

Hát, például egy albérletben, mint most mi. :) Sok sikert a kereséshez, izgalmas dolog ez nagyon! :)