2010. január 11.

Reformok!

Tegnap eldöntöttem, hogy ez így nem mehet tovább!!!
Emma 3 napig vígan aludt 4-5 órát délután, este meg kuruttyolt! Persze máskor se bírt hamarabb elaludni, de mától... ha kell, fél óráig simogatom a hátát, de nem éjszakázom (tegnap, vagyis ma fél 1-kor aludt el végre)! És a kiságyában fog elaludni!
És ÉN csinálom a napirendet, ha már Ő nem állt be! Vagyis beállt, csak épp nem a legjobban... Segítek Neki! :)

Amúgy zabálnivaló kis golyócska! :) És két napja elég jól elvan a játékokkal, amit föléaggatok, így Bubus nyűgösebb napjai kibírhatóbbak, de ez nem jelenti azt, hogy jól viselem! :D

És én is nekikezdek a FlyLady programnak (Bővebben itt)! De majd berakom a napi linkeket, hogy hogy haladok) Fogadtunk Apával, szerinte már ma Fry Lady leszek... De majd megmutaton Neki, hogy nem! :)

Csütörtökön voltunk Emmával a 2 hós oltáson, és megkapta a Prevenár első oltását is! Nem az a csöndes Kislány ilyenkor, de megértem! :( Csak egy kis hőemelkedése volt, és jó nagyot aludt!
Mérlegelés: 5280 gramm és 59 centi! (este itthon 5130 gramm volt, nekem inkább ez a mérvadó)

Bubus elseje óta 180 fokot fordult, minden szót mond utánunk, úgyhogy tényleg vigyázni kell, mi csúszik ki a szánkon! :) Már mondatot is mond (tudom, nem az igazi, de ez már tényleg az:)), pl: Malasz (malac) ide ke(ll)! Anya, gyeje odá!
Thomas is elhagyta a Si-ha-ha nevét, és megkapta az igazit: Tóómász! :)

Ha nekiestem a karácsonyi bejegyzésnek, akkor jön majd a 2 éves bejegyzés is... (hahaha, idővel)

Jajj, de egyet még meg akartam írni! Anita, annyira örülök annak a képnek, amit láttam Nálad!!! Most már csak a blogírást kell elkezdened! :)

11 megjegyzés:

Anita írta...

szia!!

Ha rám gondoltál (hisz annyi ismerősötök van):-) akkor nagyon szépen köszönöm.
Viszont a legjobbaktól tanultam, úgyhogy a blog írást meg is kezdtem.
Itt megtalálsz minket:
http://torpike-anita-tomi.blogspot.com/

Regi írta...

Hát persze, hogy Rád(Rátok)! Juhéééé! :) Olvasom is! :)

Csigamami írta...

Ha tudnek megitn kommentelni, sälälälälä, de nagyon örülnek neki, sälälälälä, de ez a bu...i sz@r rendszer nem engedi valamiert sälälälälälä..... grrrrrrr... nem baj, majd megint megiwiwellek :o) Persze azert minden megprobölom itt is... az a jo irhatok minden baromsägot, mert ugysem küldi en meg ugyi kitarto vagyok :o))) hehehe
de csak a szokäsos: Kérésedet rendszerünk nem tudta feldolgozni. Próbálkozz újra.
haha

Csigamami írta...

bassztikuri, elment, hät elmnet :o)))))) el sem hsizem :o))))

Regi írta...

Mit akartál kommentelni? :D

Anszi írta...

Néha kellenek a reformok.
Ez a frylady program tetszik, nekem való,lehet én is belekezdek. Majd írd meg, hogy megy.
Én bezártam, de ha küldesz egy mail címet, lehetőleg gmaileset a mikisbabank kukac gmail pont comra, akkor küldök meghívót.

Livia írta...

Sok sikert a programhoz! :)

Via az UrbanEve blogról

Melinda írta...

Szia Regi!
Egy Zugolvasód vagyok. Bár, nem is annyira "zug", mert fent vagyok a rendszeres olvasóid listáján. Másodszor próbálom elküldeni a kommentet, remélem, most menni fog. Szóval, csak annyit szerettem volna, hogy gratulálok a Kicsi (nagy) Fiadhoz, és a Pici Lányodhoz :)! Melinda

Regi írta...

Köszönöm szépen!!! :)

Csigamami írta...

Mär nem is tudom mit akartam. Jaaa, hogy flyladyzek :o) en is en is!!! meg meg valamit... de mindegyis, olyan ize, hogy a fejemböl kiesnek a dolgok es meg scak engedelyt sem kernek... es akkor jön valami takarito mano (a fejemben bezzeg van) es meg a foszlänyait is eltakaritja az esetleg bentmaradt dolgoknak, hogy veletlenül se emlekezzek... bäääähhh

Eszter írta...

Kerem, lemaradt, hogy en javasoltam a Fly Ladyt. :) Tok orulok, hogy belefogtal. Nalunk latvanyos a valtozas. Bar neha kicsit ellustulok, pl ma semmit nem csinaltam ami fly lenne, csak neteztem, mert negy napig nem voltam szamitogepnel. :) puszi puszi, hianyoztok! Eszter es co.