2010. január 13.

Mire jutottunk 2 nap alatt?

Miért van az, hogyha valamit eldöntök, hogy így lesz, és kész, egyik gyermekem se tolerálja?

Kezdtük azzal, hogy:
- Bendike hamarabb kezdi a délutáni alvását, hogy ne az legyen, hogy még 10-kor sem akar aludni
- Este fürdés után kakaó, és irány az ágy (merthogy fáradt, hiszen korábban kelt fel du.)
- Emmababa fürdés után eszik, és utána édesdeden alszik az ágyában

Lett belőle:
- Bendike náthás lett tegnapra, és már 1/4 11-kor fogta a takaróját, és mondta, hogy "Csuccs!" (üljek az ágya mellé a székre, amíg elalszik, de ilyenkor sose csukja be a szemét, mert lesi, hogy mit csinálok, így kijövök 3 perc után), aludt fél órát, és fél 3-kor újra leraktam. A hétfői nap jól telt, leszámítva, hogy akkor is 9-kor ment aludni, meg tegnap is...
- Emmababának esze ágában sincs aludni vacsora után, inkább rúgkapál, nagyokat vigyorog! Simizhetem bármeddig... Jaaa, és az ágya?! Hát hogy gondolom én?!?!?!? Apa és Anya között aludni sokkal, de sokkal jobb! Bolond lesz Ő a 70x140-es ágyban aludni...
- Tegnap merészeltem 2 kiskanál borsófőzeléket enni, ennek is meglett az eredménye éjszaka, egyfolytában mocorgott, tekergett, néha ki is jött egy nagy durranás! Alig aludtam! :(

A FlyLadyt meg csinálom, csak az esti elmosogatás a mumus, addig nem jutottam, pedig az első lépés... De többel meg előrébb vagyok!
A naptárat már beélesítettem, mindenkinek külön színe van, és a programok már be vannak írva! :)
1. nap (mumus, du. elmosogatok, estére tele újból...)
2. nap (pipa)
3. nap (pipa)
4. nap (pipa)
5. nap (pipa)

A FryLady pedig Apa találmánya, mert szerinte nem fogom tudni ezt csinálni, és SültAsszony leszek! :D
Anszi, Neked a FlyLady tetszik, nem a Fry! :)

Via, köszi, hogy írtál, és ilyen figyelmes vagy! :)

Nincsenek megjegyzések: