2009. december 20.

Hóóó!

Az első Bubus szülinapján esett nálunk, aminek úgy megörültem, hogy hajnalban még Apát is felkeltettem! :)
Aznap délelőtt már lapátoltam egyszer, nagyon élveztem, általában ez az én feladatom, amit imádok! :) Bendikének annyira nem jött be, mert 'idek (hideg)!
Tegnap már nagyon vártuk a havazást Apával! Bendus Mamiéknál volt, mi meg nyakunkba vettük a boltokat, és nekiindultunk azt utolsó (ha-ha-ha) vásárlós körutunknak!
Első állomásunk a Gulliver volt, ahol feltankoltunk pár játékkal, és megállapÍtottam (ismét), hogy Bubu Jézuskája nagyon szemfüles volt, jó helyen vette meg a Duplokat két hete! (Ja, erről nem is meséltem, remélem, nem felejtem.) Ezután a kihagyhatatlan Mc-i következett, majd a Cora! Emma azt is végigaludt, majd jött a csodálkozás, hogy egy vásárlás alatt mennyi hó tud esni!!! Több se kellett, Apa beugrott a Bricoba hólapátért, mert nem azzal szoktam lapátolni, hanem amivel régen a kutyák után takarÍtottunk... :D Szóval már volt hólapátunk is, Emma is evett egyet a parkolóba (mire rájöttem, hogy miért nem marad meg a hó a szélvédőn, hogy takarjon minket, egy csorda pasi elhaladt előttünk :D), már csak a Pólus volt hátra, és a maga 3 üzlete, amikor Apa kinyitotta a hátsó ajtót, mikor én bezártam belülről... Kopp! Hogy a francba csinálta ezt! Irány a szervÍz, mert Így nem mehetünk sehova... Jajj! Elindultunk, és akkor tudatosult bennünk, mekkora káoszt tud csinálni hirtelen leesett 10 centi hó! Az M3 bevezetője állt, Emma sÍrt, Apa ideges volt... Szupiiii!!! Kerülővel mentünk a szervÍz felé, majd a dugó miatt kimaradt! De a pelus! Egyik gyereknek sincs... Már a hajunkat téptük mindketten, mert Emma nem tudott visszaaludni a hol megállunk, hol elindulunk közben. Apa beugrott a Sparba, de mondtam, csak Emmának hozzon, mert máshol akarok pelust venni, kérek párat Anyától. Elmentünk Bendusért, és természetesen pelenkát elfelejtettem kérni... De! Megjavult az ajtó! Otthon kipróbáltuk az új hólapátot, szuper jó! :) Hamarabb is kérhettem volna! :D
Délelőtt fürödtem egyet Bubuval (de rég is volt ilyen :)), közben Apa megbeszélte Mamáékkal, hogy elmegyünk Budakeszire szánkózni, és akkor be is pótoljuk a tegnapi "utolsó" vásárlásunkat! Menetkészen a család, Apa havat lapátolt még, amikor raknám be Babást az autóba, de be van fagyva az ajtó! Kérem Apát, nyissa ki Ő, ne én cseszerintsem el! Nevetett is, hogy Ő rontsa el?! :) Ja! Próbálkozik... próbálkozik... ismét... és megint! Az ajtó nem nyÍlik... Próbáljuk a másikat! Az se nyÍlik! Így kezdődött a rettentő vidám napunk! 1 órával később is ugyan itt tartottunk! Fél órával később Bubu oldala már kinyÍlt, de Emmáé nem, és akkor már Apa lemondta az egész programot! Én meg iszonyú mérges voltam Rá, hogy ilyenen ennyire kiakad, és otthon töltjük az egész napot! Hogy nehogy jobb legyen, még Bubu is rázendÍtett az álmos nyÍgásával...
Emma jótündérhez hÍven, végigaludta az egészet bundazsákban az előszobában! 3 óra alvás után felkelt, evett 160 grammot (ha a súlyához viszonyÍtva nézzük, 100-at "kellene" ennie), és 3 óta húzza a lóbőrt...
Bendike most ébredezik, úgyhogy megyek is!

1 megjegyzés:

orsov írta...

Útólag is boldog szülinapot Bendikének!

Orsi