2009. december 1.

Van egy szusszanásnyi időm, így jelentkezem! Az előző hetet pótlom bejegyzésenként, majd mindig megírom, mit írtam meg, tessék visszaolvasni! :)

Ma voltunk kontrollon a Bethesdában, Emma még mindig sárga, de a doktornő szerint csak a szopi miatt, Ő nem aggódja túl... Nagyon kedves, és szimpatikus nő, bár inkább férfias, mint nőies! :)
Megcsinálták az UH-okat is (koponya-, hasi-, csípőUH), így nem kell kétszer rohangálni még. Mondjuk nem ment gyorsan, mert a "csókosok" beelőztek, és a végére már olyan ideges voltam. (Közben a fiúk az autóban vártak...) Így lett a 10 perces vizsgálatból majdnem másfél óra!
Miután kiraktuk Apát a munkahelyén, beugrottunk Mamihoz a céghez. Mamiztunk, Papiztunk, Ildiztünk, Karcsi Papázunk, Edit Mamáztunk! :) Bubus mindenkinek nagyon örült! :)
Alvás után Mamázott, én meg rendet raktam a konyhában. :)
Apa Sanyival találkozott munka után (+Tamással - azért zárójelben, mert az exem, és szerintem olyan hülye helyzet találkozgatni Vele. Oké, mindkettőnknek megvan a maga /végleges/párja, de akkor is. Lehet, ez fiúknál más, de én vhogy nem akarnék úgy találkozni egy ismerősömmel, hogy Ő a volt pasim felesége... Vagy csak én vagyok ilyen defektes?) meg rég nem látott általános osztálytársammal, Balázzsal. Ő vmikor majd jön hozzánk, vagy én nézem meg a kávézóját (a diszkót azt hiszem, egy időre kihagyom, majd Bendike pontozza helyettem pár év múlva :))
Na, ezt két részletben írtam meg! :)

Nincsenek megjegyzések: