2010. február 5.

Hosszú napok, regélés :)

Elkezdődött a február, és Apának (sokkal) többet kell dolgoznia! :( Ami azt jelenti, fél 8 körül megy el, és 7 előtt nem ér haza! :( Tegnap pl 10-kor ért haza, na jó, boltban is volt, de fél 9-kor indult el a cégtől! Szóval kicsit fáradok! Ma már fél 6-kor felkeltem, szopi, fejés(!!!), és ebéd készítés... Én se vagyok normális! :D És csodálkozom, hogy fáradt vagyok már 7-kor! Fél 8-kor már kész volt a tojás leves, meg a tepsis krumpli, ami nagyon jó sikerült (szerintem)!

Emma egy kis tünemény, Bubu pedig az ellenkezője! :) Legújabb szórakozása, hogy leugrik mindenhonnan! Dohányzóasztal, szék, kisasztala, MOTOR!!!, kanapé (ugrál egyikről a másikra...)! Nehogy nyugiba legyek 2 percre! :)

Emma annyira jó, hogy néha észre se veszem! Tegnap kicsit fájt a pocakja(?), de az ölembe félig ülve simán elaludt, szóval lehet, csak én kellettem Neki!

Bubukánk pedig szobatisztásodik!

Na, ezeket tegnap írtam. Folytatom! Össze-vissza, ami eszembe jut, és eddig nem írtam!

Szóval Bendike csak -10 és -20 fok között szeret bilibe pisilni! Más bent is nagy pulóverben, Ő meg egy szál bodyban, még zoknit is nehezen lehet Rá felhúzni! De, legalább a 75%-a bilibe megy a dolgoknak! Hurrá!!! :) A nagydolgot még nem érzi, vagyis érti, hogy előtte kell szólni, mert szól, csak közben! De majd belejön! :)
Amúgy úgy van a menet, hogy szól (bili, pisi!!), vagy kérdezem, kell-e, zsupsz a bilire, kész, kurjant, felemeli a bilit, elviszi a wc-hez, kiönti, lehajtja a wc tetejét, és lehúzza a wc-t!!! Volt értelme nyitott ajtóval pisilnem! :D
Szeret mindent elmesélni, nagyon édes hanggal, és arccal! Hűen visszaadja, hogy pl. mi történt Mamiéknál, ki, mit mondott, a maga nyelvén! :)
A becézgetése már odáig jutott, hogy Emmáéka :D
Imád az evőeszközös fiókban rendetrakni (kupit csinálni).
Emmábabáját elaltatja, büfizteti, lefekteti a játszószőnyegre, ellátja, mint én Emmát! :) Zabálni való ilyenkor!
Meg amikor szövegel, és énekel! :) Próbálok majd videót csinálni róla.

Tegnap itt voltak a leendő szomszédaink (is)! Úgy érzem, nagyon jól megleszünk! :) A fiúk is! Érdekes módon Bendike nem kezdte el, hogy "Enyééém!!! Bubukáéééé!!!", amikor Bendegúz elkezdett játszani a játékaival, csak nézte mellőlem, és csöndben volt! Együtt motoroztak, olvastak, a végén még meg is szeretgették egymást! Lehet, hogy lesz kapu a kerítésünkön! :)
Adriennék is nagyon szimpatikusak! Jövőhéten újra találkozunk!

"Idika" is átjött, összeírtuk a listát, mit kell megvennie, és mit nem! Ma már be is vásárolt! :) Jó volt újra olvasni, hogy mennyi cuccal indultunk Apával a kórházba, hogy még az aprópénzre is gondolni kell ezekben az izgalmas, ismeretlen ismerős pillanatokban!

Apa tegnap is későn ért haza! Ma sincs még itthon, és nem is egyhamar lesz! Jövőhéten még el is utazik 2 napra. Majd csak lesz valahogy!

Ezt csak halkan jegyzem meg, mert még valaki rámküldi a gyámügyet: Bendikét megrázta ma az áram... Hogy? Csavart dugott a konektorba!!! Sírt, és mutogatta az ujjacskáit, hogy süt-süt!

Nincsenek megjegyzések: