2010. február 19.

Vegyes

Köszi Melus, vettem be gyógyszert, meg garbó, és meleg tea, és már sokkal jobban vagyok! :) Csak épp a nátha... Ezzel (még) boldogulok!

Ez már a második hete, hogy nagyrészt egyedül vagyok a gyerekekkel (értsd: reggeli kakaókor már nincs itthon Apa, fürdéskor még nincs), de nem olyan rossz! Nem mondom, hogy kipihent, és üde vagyok, csillog
minden, és rend van, de megvagyunk! :) Jó, hogy Anya átjön, vagy elviszi egy kicsit Bubust, meg hogy Ildike is minden héten edzi magát nálunk! Köszönöm!!! :) Ííídi, meghálálom, ha már itt lesz Zalán! :)

Zalánról még nem nagyon ejtettem szót, csak Bubu szülinapján írtam burkoltan, hogy nem egész létszám volt! Ő az új jövevény, akinek már csak kb 5 hete van anyukája pocakjában (március vége-április eleje)! :)


Már megkapta a kinőtt ruhácskákat, és lassan válogatom Neki a 62-eseket is, mert Emmának már annyi van, hogy nem tudok ennyit ráadni! :D
Tegnap előtt elővettem a kapott kisruhákat is, hogy megnézzem, 68-asból mit kell venni... Hát kb semmit! Tizenx hosszú, és tizenx rövidujjú body, és ezek csak azok, amiket kaptunk, Bendikéjét még meg se néztem... Kisruha, kisszoknya... Tündéri lesz bennük! :) Szegényre tegnap már ráadtam egy nyári kertésznadrágot a harisnyára, meg bodyra, hogy legalább egyszer legyen rajta! :D

Nincsenek megjegyzések: