2010. február 17.

"Maszkabál"

Kicsi nyafi jön...
Apa még mindig nincs itthon :(((, tegnap is negyed 9-kor ért haza, ma sem fog korábban. Én meg hogy nehogy unatkozzam, megbetegedtem! Miért most????????????? Úgyhogy egész nap maszkban nyomom, mintha farsang lenne. De a gyerekek jót mosolyognak rajtam legalább! Azt se tudom, mit vehetnék be, mert tök rég fájt a torkom, meg köhögtem... Lidocainos cuccok kilőve, mert allergiás vagyok rá...
Ennek következtében be vagyunk zárva, mert így nem megyek ki, Bendike meg túl van pörögve! Mondjuk most Mamiékkal van már másfél órája, így van egy szusszanásnyi időm, de nem sok, mert közben meg felébredt Emma...
Megyek, sipítozom magamban! :)

2 megjegyzés:

Mi írta...

Gyógyulj! Itt az influenza-szezon, vigyázz magatokra! Ha lázad is lenne, paracetamol tartalmú cuccok mehetnek szopi mellett is, C-vitamin, mézes tea/tej, nyakad kösd be sállal.Puszi!

Timi írta...

Jobbulást, Regi! Nekem a mézes hársfatea tett csodákat!