2010. február 6.

Töprengés

Tegnap este Andrissal azon gondolkoztunk, milyen lenne az életünk, hogyha a korosztályunknak "megfelelő" életet élnénk?! A baráti társaságban senkinek nincsenek gyerekei, férj/feleség se. Párjuk van, de ott nem a családalapítás a téma...
De elképzelni se tudjuk, mert olyan jó, hogy vannak!!! :)

Dolgoznék.
Utazgatnánk télen-nyáron.
Lakásban laknánk.
Moziba járnánk.
Bulizni/társaságba járnánk minden héten.
Rendszertelen életünk lenne.
Biztos, hogy nem sokszor álltam volna a konyhában.
Bla-bla-bla!

Ehelyett:
Gyed
Nyaralás
Kertes ház (minél nagyobb kerttel).
Apa jár moziba, és inkább Ő jár társaságba is.
Fél 8-kor fürdetés, 9-kor altatás, 11 körül már mi is az igazak álmát alusszuk.
Próbálok minden nap főzni.
...

És ez sokkal, de sokkal jobban tetszik, akármennyire is fiatalok vagyunk! Mindig arra gondolok, hogy mi majd akkor fogunk utazgatni, amikor a barátaink a szaros pelenkát cserélgetik, és a hasfájásos gyerek mellett éjszakáznak! :) És lehet, hogy egyszer együtt megyünk bulizni?! :D 

1 megjegyzés:

Lepkevár írta...

Nagy feladat a gyerekezés és nem is érik meg rá mindenki a 20-as évei elején. Mi több, arra sincs garancia, hogy valaki egyből a nagybetűs Igazival fut össze ilyen fiatalon és akkor hiába is lenne érett rá, ha nincs hozzá megfelelő társa. Ti szerencsések vagytok, tényleg, kevés ilyen van. :)

Szerintem alapjaiban véve mi most nagyjából (teljesen?) egyformán élhetünk, de 24 évesen még javában úgy éltem, mint most a kortársaid és őszintén szólva kicsit sem bánom, mert nekem így volt jó. :) El sem tudtam volna képzelni egy gyereket, nemhogy kettőt vagy hármat, mint most. :D