2010. december 24.

December 24.

Délelőtt bementünk Gyurcihoz a kórházba, Nagypapa aznap vitte haza Karácsonyra, de mint utóbb kiderült, végleg! :)
Bubukat lefektettük 2 körül, becsomagoltam a maradék ajándékot, és elkezdtünk készülődni a vacsihoz!
3/4 4-kor már alig bírtunk magunkkal, vártuk nagyon, hogy felébredjenek, hogy mit szólnak az ajándékokhoz. A fenyőfát még előző este feldíszítettük, és életemben először, én is díszítettem! :) Bubu reggel hiányolta is az ajándékokat, de megmagyaráztuk, hogy ez a fa önmagában is nagyon nehéz volt, mert gyökeres, ha délután felkeltek, biztos megérkeznek az ajándékok is!

Szentestét négyesben töltöttük, ahogy szoktuk! :) Emlékszem, mikor kicsik voltunk, átmentünk Juditékhoz, Zsuzsóékhoz, Petiékhez, vagy hozzánk Szenteste, és együtt volt a nagy család! Előtte Pötyinél volt az összes (pót)unoka, Nála mindig előbb jött a Jézuska :), míg a felnőttek otthon serénykedtek. Voltunk olyankor vagy 20-an, kicsin ezt mennyire élveztük! :) Felnőtt fejjel 24-én este csak így négyesben szeretek lenni! 25-én, 26-án aztán a nagyobb családdal!
Mire elkészültünk, meghallottuk a csengettyűt, a Mennyből az angyalt, és siettünk a nappaliba! Bendus közben felugrott a kanapéra Emma szobájában, kilesett az ablakok, és halkan megszólalt: "Mintha láttam volna a Jézuskát!" :) Arany szívem!!!
A nappaliban a karácsonyfa alatt rengeteg ajándék várt minket, finom illatok terjengtek a házban, gyerekek szeme csillogott, örültek mindennek! Szerintem ennél szebbet nem kívánhattunk magunknak! :)
Emma első Karácsonya volt, amit már valamennyire értett, tetszett Neki nagyon a fa, a díszeket leszedegeti, visszaakasztja, az ajándékok, főleg, hogy kibontsa. Bendike játékai jobban foglalkoztatták, dehát érthető, az kell Neki, ami másnál van :)




A vacsit főleg Apa készítette, ebből nem enged, csak a levest csinálhatom. :)
Menü:
Libamáj lilahagymával és tepertővel
Tárkonyos raguleves
Baconbe göngyölt aszalt szilvával és (paprikával töltött) olívabogyóval feltekert csirkemell krumplipürével
Isteni volt minden! :)
(Recepteket felrakom majd a másik blogba)

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Nekem is csupa szep emlek a sok regi kozos karacsonyozas! Jo, hogy felemlegetted! Emminek puszi a halantekara!