2010. december 14.

Semmi sem úgy...

De semmi!

Szombaton nagyon csúszott az út, nekicsúsztam egy kicsit a támfalnak. Csak a rendszám jött le, meg egyesből indultam, szóval nem lett nagy baj.
Felmentem a padlásra, akkor a padlásnyitót törtem el...
Vasárnap az alvásból Emma furán ébredt. Mondtam is Apakának, hogy valami nem stimmel. Éjjel 1,5 órát aludtam... Hétfőn dokinál voltunk, nagyon piros a torka, rekedt, folyik a nózija. Antibiotikum, hurrá! :( Mindkét gyerek itthon!
De legalább megvan,  miért köhög csak éjjel Bubus. Kapott rá köptetőt, meg kevert orrcseppet, meg még valami cseppet, remélem, napok kérdése, és abbahagyja! :)

Csütörtökön Bubu szülinapja, remélem, addigra sokkal jobben lesz Emmus, aznap kell visszamennünk a doktor nénihez is. Annyi mindent szerettem volna ezen a héten csinálni! :( Az ovis köszöntés is elmarad, de remélem, csak tolódik!

Már csak a gyerekeknek hiányzik az ajándék, főleg Emmának, és már kész is vagyunk a rohangálással, a többi már itthoni munka! :)
Holnap nekiállunk mézeskalácsot készíteni, meg újabb adag vajas kekszet! Nagy sikere van!

1 megjegyzés:

Mi írta...

Utólag boldog szülinapot Bendikének!Remélem mindenki meggyógyult!