2009. október 6.

1. NST és az utolsó UH + egyebek

Vasárnap délelőtt megtörtént Emmával az első NST! Több, mint 20 percet volt rajtam a tappancs, mert a Hercegnő szeretett elmocorogni, és mivel az ügyeleten csinálták, nagyon nem hallottam, hogy most normálisan hallom-e, mert ki-be járkáltak, nyögtek, sírtak az Anyukák! :)
De minden oké, nagyon jól érzi magát!
Vérnyomásom 90/60 volt! :D (itthon tuti nem ennyit mérnék, mert tök idegbeteg vagyok, pillanatok alatt ugrok mindenre!)


Szerencsére pont az a szülésznő volt bent, akinél Bendikét szültem, így megkértem, hogy legyen Ő szülésznőm! Mennyit kerestem, sose találtam, mert még a nevére sem emlékeztem, de úgy megörültem, amikor Ő jött oda hozzám! :) Persze 10-19-ig nincs itthon, úgyhogy csak előtte, vagy utána szülhetek, ha Vele szeretnék! :) Lehet, jobb lenne 19 után, mert Bendi nagyon nem szeretne másodszor is bent lenni! :( Mondjuk megértem, nem lehetett kellemes velem együtt szenvedni, és szenvedni látni, és látni mindent, többet, mint én! De majd meglátjuk! Hátha ott akar majd lenni megint, hogy elvágja a köldökzsinórt! Bendikénél természetesen nem akarta, de a szülésznőnek sikerült elmagyaráznia Neki, hogy ez nagyon szép emlék, és nem fáj, stb.! És láss csodát, utána ez volt az első, amit mindenkinek elmondott! :)

Visszatérve a vasárnaphoz... Következett az UH, amin megtudtam, hogy a kis lábacskáját nyomja ki a jobb oldalamon, a füle 3 centi, és van egy kis haja! Vagyis, lesz még egy kis kopirnyó gyerekem! :D De nagyon édes volt az a pár szál, amit láttam! A pofija is már tök husis! :) Már most imádom!!! Nagyon várom, hogy itt legyen! Mivel elég ingerlékeny vagyok, fogalmazzunk úgy inkább, hogy elviselhetetlen, már ma szülnék! De Apa kérte, hogy 1-2 hétig maradjon még bent, mert még szoknia kell a gondolatot! :)

UH adatok:

Egy élő magzat, fejvégű fekvésben. A lepény a hátsó falon tapad. A magzatvíz mennyisége átlagos.

BPD: 88 mm
OFD: 115 mm
HC: 322 mm
AD1: 104 mm
AD2: 98 mm
AC: 319 mm
FL: 70 mm

Magzati súly: 2790 gramm (+-10%)

Anya súlya: +18.5 kg (jáááájjj)

Megtudtam a cukorterhelés eredményét is! (épp idejében, ugye? :))
0p:4.2 mmol/L
120p: 4.9 mmol/L

Pénteken vérvétel és NST!

Doki után felmentem Apáékhoz, mert Bendike Hankával játszott. Ott ebédeltünk, és kaptunk sok ruhát! Meg bébiőrt és két rugalmas kendőt! Mégegyszer köszönjük!!!
Bendike rögtön tudta, hogy azok Emma ruhái lesznek! :)

Johanna nagyon édes volt, egyfolytában rángatott, hogy menjek Vele a szobájába! És Kesinának hív! :D

Na a pocakfotó vasárnap óta elmaradt! Nagy erőfeszítéa kell hozzá, hogy csináljak! :D De igyekszem!


Mióta Anya elment, már 3 nézőt is hoztak az ingatlanosok... Természetesen a legjobb időpontokban tudnak jönni, vagy az ingatlanos tajparaszt! Tegnap idejött negyed órával hamarabb a megbeszélt időponthoz képest, és kérdések sorozatát tette fel nekem, mikor mondtam Neki, hogy várjuk meg Papót, mert Ő többet tud! Persze csak folytatta, és folytatta, én meg mondtam, hogy nem tudom, ezt sem, mert nem én ülök le az ingatlanossal beszélni, stb. Erre kibüfög egy ilyet: "Akkor maga mit tud azon kívül, hogy terhes?" Anyádat, azt! Legszívesebben azonnal elzavartam volna! A vasárnapiakat meg fel kellett világosítanom, hogy vegyék már le a cipőjüket, ha felmennek az emeletre a szőnyegpadlós lépcsőn, mikor tudják, hogy kisgyerek van! Áááá! Ilyenkor az IQ hol marad? A kapun kívül? Ma már kisikáltam két kisebb szőnyeget, lassan nekiesem az egyik nagynak is, amit visszarakunk az étkezőbe, és szépen mindenki le fogja venni a cipőjét a bejáratnál!!! Na, kb ilyen a hangulatom, és most még jobb passzban vagyok!

Bendike tegnap óta használja azt a választ, hogy "Jóó"! :) Nagyon édes, ahogy néz ránk, és jól elnyújtottan mondja! Másik kedvenc szava a "kuká" lett! Felismeri rögtön a kukásautót, és nagyon várja az erkélyajtónál! :)

Tegnap Dédi is megérkezett! Folyamatos munkát kell Neki adnom, mert nem bír a fenekén ülni! De mit adjak, amikor már kivasalt mindent (függöny, terítő, kéztörlő, stb.), ami volt, a takarítónő is tegnap volt, kaját már megcsinálta, már fagyasztottunk is le... Ötletek? :)

Megyek teregetni, mert nekikezdtem a babaruhamosásnak is! :)

Nincsenek megjegyzések: