2009. október 4.

Utolért...

Sajnos én is dáthás lettem! Ma 4:44-kor dobott ki az ágy, mert nem kaptam levegőt! Na, nem mondom, hogy nem tudtam volna még aludni, de utánam kb 5 perccel Emmám is felébredt, és ahogy átfodultam, kinyomta tappancsait tiltakozásképp! :) Imádom, de aludni jobb lett volna, mint a számítógép előtt ülni egy naaagy bögre forró kamillateával ilyen korán!

A blog is új külsőt kapott! :) Itt az ősz, és mivel nagyon szeretem októbert, nem csak amiatt, mert mindjárt itt van Emma, hanem mert Bécsben nagyon megszerettem, gondoltam, kap pár tököt! Nem ez volt álmaim háttere, de nem leltem rá! Tökösebbet szerettem volna, de ApaBendinek ez is nagyon tetszett! :)
(a laptopon szépen látszik a kép rólunk, itt nem tudom, miért csúszott össze!!! :( )

Remélem, itthon leszünk idén Halloween-kor, mert tavaly is olyan jó volt! Bendikének nagyon tetszett a világító pumpkin, Apa pedig olyan büszkén farigcsálta! :)


Ahogy így világosodik, rájöttem, hogy egyre jobban várom a telet! Így a terhesség végefelé kezdenek előjönni az emlékek, hogy milyen volt Bendikével a pocakban! A kórházi csomag összepakolása,a várakozás, és izgulás, hogy mikor jön el AZ a nap, a karácsonyi készülődés... Már várom ezeket az érzéseket! :)
Valószínű, ma elkezdem bepakolni a saját dolgaimat a táskába! Vagyis inkább össze! Mama, ha jön, akkor a mi szobánkba fog aludni, úgyhogy jobb a biztonság! :) Holnap meg nekiállok babaruhákat mosni, és vasalni! Bendikével ülve vasaltam a halom pelenkát, és kis bodykat, közben fórumoztam! Na, most erről azt hiszem, szó sem lehet, még akkor sem, ha van segítségem! :)

Nincsenek megjegyzések: