2009. október 12.

Az elmúlt hét

Hétfőről már írtam, kedden Dédi dömping volt! Itt voltak Maciék, akit Bendike csak Brumm-brummnak hív! :D Jót játszottak, majd Apa is hazajött! Történelmet hallgattunk, mi volt 56-ban, meg előtte-utána... :)

Szerdán fogalmam sincs, mi volt, de gondolom a szokásos: Dédi Bendikével kint az udvaron délelőtt, és délután, közben én meg mostam, ha jól emlékszem, és vasaltam! Ja, és volt a védőnéni is utoljára! :) Vagy :(
Tegnap mondtam Neki, hogy terhes vagyok, ma meg már utoljára volt itt... Nagyon hamar elrohant az idő!!!

Csütörtök is kiesett! Azt tudom, hogy Apa elment találkozni a volt munkatársaival este (időben itthon volt :)), Bendike meg megláttott a Youtube-on egy Verdás képet, és rákezdett az "autóóóó, autóóóó"-ra! És akkor egész este a Verdák ment! :) Meg persze másnap reggel is, és azóta is! Természetesen Thomasszal felváltva! :) Autó kell a reggeli, és esti kakaóhoz, Thomas pedig napközben... :) Imádom!

Pénteken reggel az utolsó vérvétellel kezdtem a Baross utcában, majd a második NST-re vártam... Borzasztó lassan telt az egy óra várkozási idő... Megint minden rendben volt, Emma szuperül van! :)
Délután végre készítettem képeket Buburól, meg a hasamról is! :) A kórházi cuccokat is összekészítettem! Apa ma sörözni ment! Csütörtökön én küldtem, hogy menjen, mert egy ideig nem mehet úgysem! :) A péntekit meg már előre tudtam! Amúgy balhéztam volna, ha máskor történik ez! :D Lényeg a lényeg, negyed 1-kor már kaptam az üzit, hogy indulhatok érte! :) Persze már fél 10 körül nem volt a toppon! :D Másnap meg is lett az eredménye, Szegényke! :)



Szombaton másnapos Apával, Dédivel, és Bendikével nekiindultunk az utolsó nagybevásárlásnak! Vettünk sok husit, hogy Dédi meg tudja csinálni az isteni pörköltjét, meg nokedlijét! (Lassan a fagyasztóban lesz a 2 gyerekes napokra:) ) Bendike egész jól bírta, igaz tömtük a túrórudival, mert addig volt nyugton! :) Majd ebéd itthon, Bendus fektetése, és irány a cukrászda, hogy másnapra legyen finom torta, majd az OBI, ahol megvettük a csavarokat a kiságyhoz, majd a Brendon! Végre megvan Emma ágyneműje!!! Bendike meg kapott BPA Free nagy cumisüveget! Végre nem két adag kakaót kell csinálni Neki, egytől is jóllakik! :)

Vasárnap pedig Budakeszire voltunk hivatalosak Katus Dédi és Gyurci szülinapjára!
Nagypapa vmi ragut készített, palócos volt, de nem akarok hülyeséget mondani, hogy mi a neve! Volt benne hús, bab, tészta, krumpli... A torták is nagyon finomak voltak, meg Timi muffinjai is! :) Bendike a tortán és muffinon kívül nem evett semmit... De jót játszott az udvaron! :)
Kaptunk egy Adamo hintát Emmának, abban majd nagyon jól ellesz, amíg én Bendussal játszom, vagy vmi házimunkával próbálkozom! :)
Este Dédivel kimostuk a hűtőt és fagyasztót is, szóval most már jöhet Emma!!!


Nincsenek megjegyzések: