2009. október 23.

8 nap

Bubu ennyivel hamarabb született! Emma valószínű, nem! :( Pedig már annyira várom, és annyira szeretnénk Apával, ha kibújna, amíg itthon van!!!

Itt volt ma Kriszta barátnőm Máté babával, olyan kis picurka volt (szept.6-án született)! Tudom persze, hogy Emma sokkal kisebb lesz, mert Máté már több, mint 5 kiló, de olyan volt, mintha csak egy takarót tartottam volna! :) Bendusnak is nagyon tetszett, igaz, az elején nagyon meg volt illetődve, de amint felvettem, odajött mellém, és kérte az ölébe, simogatta, cumit adott Neki! :) Ha a szobánkban van, mindig elmondja, hogy az ágyban Emma fog aludni, be is néz, hogy ott van-e?! :)
Tök jót sétáltunk Mátéékkal, bár Bubu a fél utat az ölemben, vagy a hátamon töltötte! Kriszta a sétánál többet nem tudott tenni azért, hogy Emma kijöjjön! :)

Tegnap este már 3 perces fájásaim voltak, de sajnos nem olyan erősek, hogy indulnunk is kelljen! :(
Már egy kilót fogytam, a hasam 3 centivel kisebb lett... Hátha ez már jelent vmit... Max vasárnap kiderül, értek-e vmit ezek a fájások!

1 megjegyzés:

Anszi írta...

De aranyos hogy így várja a kishugát! :) Szerintem tök jó ez a korkülömbség ami lesz köztük, én is így szeretném majd.
Drukkolok hogy Emma mostmár bújjon ki! Emma, Emma gyere kiiiii! :)